E-mail: holsyan.ir(at)gmail.com تلفن: 09029543979
(طرح ویژه)
عمومی,خبری و مجلات
35 درصد
تخفیف
به مناسبت کسب رتبه بالای گوگل
طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی از پایه
سئو و بهینه سازی سایت با افزایش رتبه در ماه نخست
طراحی گرافیک, لوگو و اِلمان ها بصورت اختصاصی در روند برندسازی
هُلسیان وب
هُلسیان وب با پشتوانه 5 ساله آکادمیک تحت وب
سئو و بهینه سازی وب سایت | طراحی سایت
با بروزترین اصول کدنویسی و تحت استانداردهای سچما
تنها هدف ما از طراحی سایت توسعه وب و خلق یک اثر هنریست

سئو را اگر بخواهیم به بیان ساده اما مفهومی بیان کنیم معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است و بر پایه ان که از استانداردهای موتورهای جستجو پیروی می کند بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد از این رو با استفاده و بکار بردن تکنیک های خاص بهینه سازی و سئو سایت به معرفی هر چه بیشتر و بهتر خدمات و محصولات و نیز تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا ی سایت مورد نظر بهره مند می شوید تا سایت خود را به نتایج بالاتری برسانیم. تاثیر سئو رتبه های بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو بر وب سایت شما می باشد.

معنی کلمه سئو را می توان بصورت مخفف Search Engine Optimization تعریف نمود که بطور معمول همان بهینه سازی برای موتور جستجو است.

موارد زیادی از سئو می تواند بر سایت تاثیر بگذارند, ما همراه سئو ساختار محتوای سایتمان را در طراحی سایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنیم, لازمه سئوکار و بهینه سازی سایت: دانش, تخصص و صبر است, چرا که موتورهای جستجو برای جلوگیری از فریبکاری بطور مداوم و پیش بینی نشده الگوریتم های رتبه بندی در جستجوگر خود را تغییر می دهد از این رو سئوگار حرفه ای باید بطور مداوم دانش خود را نسبت به سئو بروز نگه دارد.

لازم بذکر است که سئو را نباید با روش ها و ترفندهای فریب موتورهای جستجو اشتباه گرفت, به همراه سئو ما می توانیم روند رشد و ارتقای رتبه و رنک کاملا طبیعی را تجربه کنیم که برخلاف فریبکاری کاملا پایدار است.


یکی از موارد مهم که در سئو بسیار اهمیت دارد کلمات کلیدی یا برچسب ها و کلمه های کلیدی بکار رفته در متن محتوا است که با بکار گیری صحیح انها به رشد ورودی بازدیدکننده ها به سایت شما توسط جستجوگرها منجر می شود.

هدف سئو

افزایش مخاطب
کسب بالاترین رتبه در نتایج جستجو
رشد و رسیدن به اهداف خدمات محتوا و کسب و کار و نیز افزایش فروش محصولات
نمایش و پیشنهاد بیشترین صفحات مرتبط با پرس و جوی جستجوگر و افزایش ترافیک
هماهنگی بیشتر میان صفحات و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران و نتایج بهتر
رعایت فاکتورهای جستوگر برای تحت تاثیر قرار دادن ربات های خزنده
بهینه سازی سایت چرا که اکثر کاربران بالاترین نتایج جستجوگر را انتخاب و بازدید می کنند و نیز اعتماد بیشتری دارند
ترویج سایت در شبکه های اجتماعی
برند سازی
بهترین ابزار تبلیغ رایگان

سراغاز شروع سئو و بهینه سازی در سایت
جستجوگر ها از فاکتورهای بسیار در رتبه بندی سایت ها استفاده می کنند, سئو بطور کلی به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می گردد:

 

سئو داخلی(On-Page SEO)

اشاره به عوامل بهینه سازی و سئو داخلی سایت دارد.
انتخاب عنوان ها و زیر عنوان های مناسب
متا تگ ها
محتوای بهینه
ساختاری بهینه همچون بکارگیری طرحواره (schema.org)
URLهای استاندارد بر پایه موضوع سایت
ساختار HTML5 استاندارد
استفاده از attribute های مناسب در تگ های HTML5
ارتباط لینکی صفحات و محتوای داخلی
دسترسی آسان به همه صفحات سایت از طریق منوی سایت
سرعت لود مناسب سایت و صفحات و نیز کاهش حجم فایل ها و تصاویر
طراحی واکنشگرا (Responsive) برای دسکتاپ,تبلت و موبایل

سئو خارج از سایت(Off Page SEO)

اشاره به اقدامات انجام شده خارج از وب سایت, برای تاثیر گذاری بر رتبه بندی سایت.
بهینه سازی سایت برای بهبود ارتباط,اعتماد و قدرت موتور جستجو و درک کاربر از محبوبیت سایت.
لینک سازی یا همان بک لینک(بک لینک دارای رتبه و رنک خوبی باشد, هم موضوع با سایت شما باشد, اگر دارای رتبه بسیار پائینی باشد و بک لین های بسیار نیز از سایت هدف گرفته باشد معمولا اسپم شناخته می شود).

تکنیک‌های بهینه سازی سایت به دوبخش کلی تقسیم شده اند:

کلاه سفید: تکنیک های خوب که مورد پسند و تائید موتورهای جستجو است.
کلاه سیاه: روش هایی که در تلاش برای بدست اوردن رتبه بالا که برخلاف استانداردهای موتورهای جستجو است.


بهینه سازی کلاه سفید (White Hat SEO)

پیروی و بکارگیری استانداردها و دستورالعمل های موتورهای جستجو
پرهیز از کپی برداری محتوا
تولید محتوا برای کاربران و نه برای موتورهای جستجوگر

بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat SEO)

عمل و بکارگیری تکنیک هایی که با فریب کاری سعی در کسب و افزایش رتبه بالاتر جستجوگر دارد.
هدایت کاربران به یک صفحه ای که محتوای آن با محتوای ثبت شده در موتورهای جستجو متفاوت است.
مخفی کردن متن‌ها، استفاده از رنگ پس زمینه برای متن یا لینک ها ، استفاده از فونت ریز و کوچک که کاربر قادر به خواندن متن نیست
متن های مخفی, فونت های ریز و غیرقابل خواندن توسط کاربر, متن ها و لینک های دارای پس زمینه, استفاده بی اندازه از کلمات کلیدی که البته حتی به محتوا هم ربطی ندارند
درج لینک زیاد در محتوا و نیز تکرار لینک هایی که یک ادرس مشخص دارند.

 

لازم بذکر است که به این مقاله بصورت کامل پرداخته شده است اما بدلیل خوانایی و نیز خسته نکردن و جلوگیری از سردرگمی مخاطب این مطلب به بخش های زیادی تقسیم شده است که می توانید در منوی مقالات در منوی سایت مطالعه فرمائید, البته این مقاله رو به کامل شدن هر چه بیشتر است و مداوم همراه با تغییر تکنیک های موتورهای جستجو, ویرایش می شود و نیز برای دسترسی بهتر لینک مقالات وابسته به این مقاله در متن محتوا درج می شوند.