خدمات طراحی و گرافیک

طراحی و خدمات تخصصی گرافیکیلوگوبرندسازیطراحی گرافیکی چاپ

طراحی گرافیکی

گرافیک اصل و پایه برای شروع دیده شدن است

  • خلق یک هویت با طراحی‌های خلاقانه
  • ما برای طراحی های خاص و پیچیده ، از امتیازها و امکانات سخت افزاری خود بهره می گیریم
  • با وقتی که برای مشاوره به مخاطب هایمان می گذاریم
  • در نهایت هرآنچه که کمال در طراحیست به وی تحویل می دهیم.
  • چون ما کمالگرا هستیم.
  • ما اهمیت دانش طراحی گرافیکی را درک کرده ایم
  • راه های تبدیل کردن یک نشان به یک برند را با تجربه اکادمیک فرا گرفته ایم
Image

گرافیک

طراحی تا گرفیک آنرا نشان می دهد که شما بیان دارید

طراحی حرفه ای لوگو مبتنی بر هدف

طراحی به صورت کاملا انحصاری بر اساس استانداردهای بین المللی، با قابلیت ثبت
طراحی لوگو حرفه ای بر مبنای اصول برندسازی و جایگاه سازی برند
طراحی آرم، هویت سازمانی، نشان و ساخت لوگو تجاری
مراحل طراحی حرفه ای لوگو
تحقیق درباره زمینه ی کسب و کار
بدست ‌آوردن شناخت از صاحب کسب و کار
طرح اولیه، ارائه خدمات و ایده های اولیه
تجدید نظر
آماده سازی طرح نهایی و تحویل کار
طراحی لوگو اسم
طراحی لوگو وکتور
طراحی لوگو گرافیک

یک لوگو قدرتمند، با ارزش ترین دارایی و سرمایه یک برند محسوب می شود

به روز رسانی، بازسازی و استاندارد سازی لوگو و علائم تجاری با هدف تعالی هویت بصری برندها

فرآیند طراحی مجدد لوگو به این علت است که نشان تجاری یا لوگو مجموعه شما ، هر میزان هم که حرفه ای طراحی شده باشد، با گذر زمان دچار فرسودگی و کاهش جذابیت و تاثیرگذاری در ذهن مخاطب می شود.


علل تغییر
گسترش کسب و کار یا تغییر روند کسب و کار در باز طراحی لوگو

تغییر ذائقه، سلیقه و بازخورد حسی مخاطبان و مشتریان

تغییر نظام برندینگ و مد جهانی

مشاوره حرفه ای برای اطلاعات روی کارت ویزیت

ارائه فایل با کیفیت
بینهایت تغییر
طراحی اختصاصی
نکته هایی که در طراحی کارت ویزیت برای ما حائز اهمیت است
رنگ و سایز کارت ویزیت
تعیین محل برش
عدم استفاده از خط حاشیه
استفاده از رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت
متن شما باید خوانا باشد
یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی

طراحی کتاب هویت بصری تبیین قوانین و دستورالعمل های استفاده از لوگو به منظور یکپارچه سازی هویت بصری یک برند

هنگامی که هر بند یا سازمان، از ابتدا تا رسیدن به آن نقطه از ایده آل خود که همانا بزرگ و قدرتمند بودن است، قدم می گذارد، نیاز به یک مجموعه از دستورالعمل ها و قوانین متفاوت برای حفظ و گسترش هویت خود دارد . این سند می تواند از یک و یا دو صفحه تا چند صد صفحه در زمینه ها و دستورالعمل های مختلف مورد بررسی و ارائه قرار گیرد .
کتاب راهنمای لوگو (برند بوک - Brand Book) و هویت بصری برند (VIG - Visual Identity Guidelines) حاوی قوانین و اصول پایه برای رعایت یکپارچگی و وحدت رویه میان تمام جلوه های بصری است که یک برند آن را دنبال می کند . با پیروی از دستورالعملی واحد، وقار، عظمت و شخصیت محکم یک برند یا سازمان، تثبیت شده و بدین روش مخاطبین آن برند را به رسمیت می شناسند و به آن اعتماد می کنند.
این سند به مجریان فرآیند توسعه و مبلغین برند و هر آنان که در رابطه با جلوه بصری یک برند در حال تلاش هستند این امکان را می دهد، تا با رعایت استانداردی از پیش کارشناسی شده ، در کمترین زمان به بهترین نتیجه ممکن دست یابند و بدین ترتیب جایگاه برند ساخته و تقویت میگردد.

طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور تبلیغاتی در بالاترین سطح کیفیت

طراحی کاتالوگ. كاتالوگ یعنی كالانما، كارنما، یعنی دفتر راهنمای كالاها و فعالیت ها و مشاغل مختلف - یعنی فهرست و صورت كالاها یا خدمات - یعنی اطلاعات ارائه شده جزئی

طراحی کاتالوگ, اگر برمبنای اصول درست و در راستای تکمیل هویت بصری برند طراحی گردد می تواند جایگاه برند را ارتقا ببخشد

ایده های خلاق، عکاسی صنعتی ، طراحی کاتالوگ مدرن و حرفه ای

طراحی انواع پوسترهای سازمانی، شرکتی و تبلیغاتی

طراحی پوستر موثر
نکات اساسی برای طراحی پوستر توسط طراحان ما

باید از راه دور قابل خواندن باشد
ایجاد کنتراست
مقیاس پذیر
استفاده عناصر بزرگ
استفاده فضای مناسب
توجه به فراخوانی عمل
استفاده از تایپوگرافی
تکنیک های چاپ

صفحه آرایی و طراحی مجله طراحی مهمترین عامل جذابیت یک مجله

صفحه آرایی و طراحی مجله یعنی ساماندهی و ایجاد روابط منطقی و منظم بین عناصر نوشتاری: تیتر، سوتیتر، زیرتیتر، میان تیتر، لید و متنو عناصر تصویری ، تصاویر، طرح ها، تصویرسازی ها، شکل ها، نمودارها
طراحی نشریات شامل طراحی مجله , طراحی کتاب , طراحی ماهنامه , طراحی هفته نامه و طراحی نشریه در انواع مختلف

نکات مهم از نظر طراحان ما در طراحی نشریه

  • صفحه آرایی و طراحی مجله شامل طراحی ساختارکلی (یونیفرم)، صفحه آرایی و طراحی جلد می شود
  • گرید بندی، بسته به نوع پروژه متن در یک یا چند ستون از یکدیگر تفکیک می‌شوند و اطلاعات را واضح‌تر به مخاطب منتقل می‌کنند.
  • نوع و نحوه ی قرار گیری عناصر تشکیل دهنده متن، سرتیتیر، فهرست، سوتیتر، زیر تیتر، لید، میان تیتر
  • ترتیب اطلاعات مهم‌تر از اطلاعات کم اهمیت‌تر تفکیک
  • نحوه ی قرار گیری تصاویر و عناصر گرافیکی
  • نسبت و میزان فضاهای مثبت و منفی
  • فرم و نحوه ی قرار گیری توضیحات/لیبل ها/ اعداد، اطلاعات سرصفحه و شماره صفحه، نحوه تقسیم بندی و بخش بندی مطالب

اولین قدم رزومه شما است که شانس مصاحبه را به شما می دهد

  • طراحی رزومه

رزومه ای که اصولی و با ظاهری مناسب طراحی و تهیه شود تاثیر بیشتری را روی مخاطب خود می گذارد. یک رزومه خوب علاوه بر محتوای جذاب باید از لحاظ بصری نیز زیبا و جالب توجه که البته منظور حفظ سادگی در کنار محتوای غنی و استفاده از فونت مناسب، دسته بندی مطالب بطوریکه کمترین زمان را صرف جستجوی هر بخش از اطلاعات کرد.

  • طراحی پروپوزال

تدوین و ارائه صحیح یک پروپزال (طرح پیشنهادی) گامی موثر در معرفی و جذب مشتریان یا دیگر مخاطبان دارد. جدا از استانداردهای تهیه و تدوین یک پروپزال قوی و مناسب؛ نوع ارائه آن می تواند سهم بزرگی از پیشرفت و درک بهتر فعالیت شما را دربر داشته باشد.

زیر مجموعه های طراحی گرافیکهویت بصرینماد و یکپارچه سازیتبدیل اید به

  • طراحی آگهی
  • طراحی آگهی نامه
  • طراحی هدایای تبلیغاتی
  • طراحی استرابورد
  • طراحی استند
  • طراحی استوری اینستاگرام
  • طراحی اسلاید سایت
  • طراحی اسم
  • طراحی امضا
  • طراحی اوراق اداری
  • طراحی اوراق حسابداری
  • طراحی اینفوگرافیک
  • طراحی بدنه وسایل نقلیه
  • طراحی برچسب سی دی
  • طراحی برچسب کالا
  • طراحی بروشور
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی مجله
  • طراحی بنر
  • طراحی بنر سایت
  • طراحی بنر شهری
  • طراحی بیلبورد
  • طراحی پاکت نامه
  • طراحی پست اینستاگرام
  • طراحی پست تلگرام
  • طراحی پوستر
  • طراحی پیکتوگرام
  • طراحی پیکسل
  • طراحی تابلو فروشگاهی
  • طراحی تراکت
  • طراحی ترانه گرافی
  • طراحی تصویرسازی
  • طراحی تقویم
  • طراحی تمبر
  • طراحی مهر
  • طراحی تندیس
  • طراحی تی شرت
  • طراحی جعبه
  • طراحی لیوان تبلیغاتی
  • طراحی دعوتنامه
  • طراحی دفترچه راهنما
  • طراحی رزومه
  • طراحی روزنامه
  • طراحی ساک دستی
  • طراحی ست اداری
  • طراحی سربرگ
  • طراحی سررسید
  • طراحی سرنسخه
  • طراحی فاکتور
  • طراحی فولدر
  • طراحی نشان سینه
  • طراحی فونت
  • طراحی قالب استوری اینستاگرام
  • طراحی قالب اینستاگرام
  • طراحی قالب سایت
  • طراحی کاتالوگ
  • طراحی کاراکتر
  • طراحی کارت تبریک
  • طراحی کارت ویزیت
  • طراحی کاور سی دی
  • طراحی کاور موزیک
  • طراحی کتاب
  • طراحی گواهینامه
  • طراحی لایت باکس
  • طراحی لباس سازمانی
  • طراحی منوی رستوران
  • طراحی لباس فرم
  • طراحی لوح تقدیر
  • طراحی وکتور چهره
  • طراحی لوگو
مریم کرمی
مریم کرمیگرافیست
ساره بابایی
ساره باباییطراح - گرافیست

تیم گرافیک و طراحی

تیم طراحی گرافیکی هلسیان